[linux] Re: VX1000 webcam

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do mei 1 13:10:38 CEST 2008

Op 14-04-2008 om 09:02 schreef Gijs Hillenius:

> Sweex, 8 euro, mediamarkt.nl :-)

Wat is de tussenstand?  Hoe staat het er nu voor?

En dan vooral hoe gaat het verder?
Dus hoe vertel je in de winkel, (dat is het moment dat JIJ GELD uitgeeft)
dat JIJ JOUW hardware wilt gebruiken met door JOUW gekozen software?

Geert Stappers
die er wel uitdaging in ziet,
om ZICHTBAAR te maken hoeveel geld er in Linux omgaat.