[linux] Re: VX1000 webcam

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr mei 2 14:23:58 CEST 2008

Op 02-05-2008 om 13:15 schreef Robert W Best:
> Staples in Faro deed niet moeilijk, ik kreeg m'n geld terug.
> Ik vroeg waarom de Asus eee PC, een hype, niet leverbaar was.
> Ze zullen er naar kijken ...

Dat zal die winkelier vast doen,
zeker als ie er geld aan kan verdienen.

> Nu heb ik de Asus eee PC 701 besteld bij PCScomputers in NL die in de
> EU verzendt. Op dat laptopje met een ingebouwde webcam is Linux
> geïnstalleerd dus dat moet werken.

> Linux is hier onbekend,
> ik moet alles importeren en dat is niet goedkoop.

Door je aankopen in buitenland zal het nog langer duren
voordat de lokale mensen weten dat jij met Linux wilt werken.

Ik het heel goed je die foute VX1000 webcam terug naar de winkel gebracht
hebt.

En ik vind het jammer dat er een kans voorbij is gegaan
om duidelijk te maken dat er geld aan Linux uitgegeven wordt.

Cheers
Geert Stappers