[linux] Re: ati hd 3450 gaat niet verder dan 1280x768

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Ma mei 12 11:29:42 CEST 2008

Grmpf dat is nu al de zoveelste keer dat ik uren heb lopen zoeken, dan
amar deze lijst mail en dan het antwoord vind.
Anyway het blijkt dat kde/gnome de resolutie overriden en dat je dan in
zo'n klik-ding de resolutie goed kunt zetten.

On Mon, May 12, 2008 at 10:41:43AM +0200, Folkert van Heusden wrote:
> Oh en xrandr zegt:
> Screen 0: minimum 320 x 200, current 1280 x 768, maximum 1920 x 1920
> VGA_1 connected 1280x768+0+0 0mm x 0mm

Folkert van Heusden

--
MultiTail is een flexibele tool voor het volgen van logfiles en
uitvoer van commando's. Filteren, van kleur voorzien, mergen,