[linux] Re: update http://www.nllgg.nl/computers

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di mei 13 21:47:31 CEST 2008

Geert Stappers schreef:

> Voeg daar a.u.b. PC-Compleet, http://www.pc-compleet.nl aan toe.
>
> Mijn nieuwe computer heb ik bij hun gekocht met Linux werkend.

Wordt aan gewerkt. Al moet ik zeggen dat het aan de hand van hun website
niet direct af te lezen is. Alleen te vinden dat MS Windows los
bijgekocht kan worden - wat op zich beter is dan het opgedrongen te krijgen.

Dank voor de melding.