[linux] Re: Wanneer opgehaalde berichten van pan onleesbaar blijven . . .

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Za mei 17 10:47:48 CEST 2008

On vr, 2008-05-16 at 22:10 +0200, Julien Michielsen wrote:

> Dank je voor jouw antwoord. Geen "dat moet 't zijn"-gevoelens, maar per
> suggestie een antwoord:
> - "search" veld: neem aan dat je hiermee het tweede veld bedoelt (het
> eerste met daarin "Group name", en het tweede naar wens "subject or
> Author"/Subject/Author/Message ID: heb ik leeg
> - news server: news.xs4all.nl , lijkt me ook niet teveel mis mee
> - inhoud van ~/.pan2/article-cache/  resp ./groups:
>   de inhoud van ~/.pan2/article-cache/ lijkt oud te zijn:
> ls .pan2/article-cache/ -l |less
> -rw-r--r-- 1 julien users  1714 Mar 12  2007
> [...]

Het enige dat ik me nog kan voorstellen is, dat er bij het inloggen op
de newsserver iets mis gaat. Als je b.v. van buiten het xs4all netwerk
op hun newsserver wilt inloggen moet je username en password opgeven van
je hoofdaccount, dus niet van b.v. een pop-box. Verder is het nog
denkbaar dat je per ongeluk een filterregel hebt aangemaakt die alles
filtert. Je zou eens kunnen proberen je hele ~.pan2/ directory te
hernoemen en dan Pan opnieuw op te starten met een schone configuratie.

Aart