[linux] merkwaardigheden

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Wo mei 21 10:05:58 CEST 2008

Ik heb naast Slackware 12.0, op een andere partitie Ubuntu 8.04 geinstalleerd.

Bij de vorige Ubuntu had ik het probleem, dat lilo (onder Slackware) Ubuntu
niet op een andere partitie wilde herkennen (dat gold trouwens ook voor
Fedora 8).

De nieuwe Ubuntu lijdt gelukkig niet aan dit probleem.

Maar wat mij wel opviel, was, dat de settings van OpenOffice 2.3 en van een
iets oudere GIMP (van de Slackware distributie) ernstig verstoord waren. Ik
moest beide opnieuw van settings voorzien door het deleten van de
configuratie-files.

Heeft iemand anders daarvan wel eens iets gemerkt? Is dit normaal?

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl