[linux] Re: merkwaardigheden

Fred Mobach fred op mobach.nl
Wo mei 21 21:52:26 CEST 2008

On Wednesday 21 May 2008 15:10, Hugo van der Kooij wrote:

> geinstalleerd.

> Ubuntu

> Hmmm. Lilo is nogal gevoelig doordat het zaken hard vast legt. Doe je
> een kernel upgrade o.i.d. dan zul je Lilo dat wel moeten laten
> vastleggen want anders is het al over met de pret.
>
> Ik ben jaren geleden al over gegaan ob grub en ben met geen stok meer
> terug te krijgen naar li..... (raad nu maar wat er fout zit in lilo).

Daar is niets tegen in te brengen, behalve dat LILO nog goed werkt als
er een BIOS probleem is en Grub dan soms niet meer met de schijven uit
de voeten kan.

Je merkt dat ik ze nog steeds allebei gebruik. ;-)
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl