[linux] Re: merkwaardigheden

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Do mei 22 17:12:06 CEST 2008

On Wednesday 21 May 2008 11:38:45 Aart Koelewijn wrote:

> Ik werk niet met verschillende distributies en heb dit dus nooit zelf
> gemerkt. Maar, uitgaande van de aanname dat je de zelfde /home partitie
> gebruikt voor beide distributies verbaast het me in het geheel niet,

Neen dat was niet het geval. Ik heb Ububtu op een aparte partitie gezet en
niet dezelfde /home partitie gebruikt.

Erg duidelijk wordt het mij niet.

Er was ergens een bericht over Lilo dat op dit punt problemen zou kunnen
opleveren, maar dat werd mij niet duidelijk.

Dus mijn probleem is nog niet opgelost.

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl