[linux] Re: vmware workstation onder debian

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr mei 23 11:49:36 CEST 2008

On Thu 22 May 2008, Roeland Th. Jansen wrote:

> je mist de kernel headers zoals dat al aangegeven is. ik installeer dat
> op elke machine waar ook gcc op staat. mijn ervaring is dat je het wel
> vaker nodig hebt dan die 1% mensen ;-)

Tja, Linus zegt zelf dat je eigenlijk niks te maken hebt met de interne
kernel aangelegenheden. Ik heb al jaren geen kernel headers vindbaar op
mijn systemen en daar heb ik nooit last van gehad, sinds ik ook geen
modules meer gebruik die de kernel tainten.

Paul Slootman