[linux] Re: vmware workstation onder debian

Fred Mobach fred op mobach.nl
Vr mei 23 15:18:10 CEST 2008

On Thursday 22 May 2008 22:51, Roeland Th. Jansen wrote:

> klopt. maar er zijn redenen om vmware te gebruiken in een aantal
> gevallen.

> en we hebben xen nog.... in de grote boze mannenwereld zie je dat ook
> nog wel eens.
>
> vergeet niet dat vmware's packages in een aantal gevallen gratis zijn
> en wel reuze makkelijk voor de mensen is.

VirtualBox heeft zo'n grafisch interface voor het inrichten / bewaren /
starten / weggooien van virtuele systemen. Valt het dan ook in de
categorie "makkelijk" ? :-)

Voor Xen schijnen [1] die er ook te zijn, maar daar heb ik nog niet naar
gekeken.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Xen, zie Xen Management Consoles.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl