[linux] Re: ssh/telnet in webcafe

Casper Gielen casper-nllgg op gielen.name
Ma mei 26 13:24:30 CEST 2008

Op zaterdag 24 mei 2008, schreef Robert M. Stockmann:

> Ondanks dat er java applets zijn die een ssh/telnet connectie binnen de
> MSIE browser kunnen draaien, kan het voorkomen dat zelfs java op je
> webcafe pc is dicht getimmerd.  Welke Web Telnet/ssh client kan op je
> prive webserver installeren zodat zelfs een kale MSIE browser ermee kan
> werken?
Ik gebruikt Ajaxterm. Dat pakket is niet bepaald bugvrij, en gaat nog wel eens
op z'n gezicht, en ik zou er geen hele dag mee willen werken, maar voor
incidenteel gebruik voldoet het prima.
--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot