[linux] Re: vmware workstation onder debian

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Ma mei 26 17:13:13 CEST 2008

> vergeet niet dat vmware's packages in een aantal gevallen gratis zijn en
> wel reuze makkelijk voor de mensen is.

idd
Ik kreeg workstation gratis vanwege vmware gecertificeerd.

Wat ik erg mooi vind is dat als vmware de focus heeft (in X) en je plugt
een usb-device er in, dan wordt die doorgeleid naar je vm. Handig voor
't syncen van je mobiel tegen outlook aan.

Folkert van Heusden

--
Multi tail barnamaj mowahib li mora9abat attasjilat wa nataij awamir
al 7asoub. damj, talwin, mora9abat attarchi7 wa ila akhirih.