[linux] Re: cflag has changed...???

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Do Nov 6 15:50:09 CET 2008

On do, 2008-11-06 at 15:06 +0100, Hans Paijmans wrote:

> Ik meen toch heel duidelijk vermeld te hebben dat ik het over Kubuntu
> 8.04 op de ALdi laptop MD 96360 heb...

Dan staan je kernel-headers (tenminste bij Ubuntu 8.04, en aannemend dat
het om die headers gaat) in /usr/src/linux-headers-{kernel-versie}
Mogelijk dat het programma ze verwacht onder /usr/src/linux, dat was als
ik me dat goed herinner de plek waar ze vroeger stonden. Ze kunnen ook
verwacht worden onder /usr/src/linux-{kernel-versie} of zoiets, mijn
ervaring is wat roestig

--
Aart