[linux] Re: cflag has changed...???

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Do Nov 6 16:05:01 CET 2008

Op 6 november 2008 15:50 heeft Aart Koelewijn <aart op mtack.xs4all.nl>
het volgende geschreven:
> On do, 2008-11-06 at 15:06 +0100, Hans Paijmans wrote:
[...]
> Dan staan je kernel-headers (tenminste bij Ubuntu 8.04, en aannemend dat
> het om die headers gaat) in /usr/src/linux-headers-{kernel-versie}
> Mogelijk dat het programma ze verwacht onder /usr/src/linux, dat was als
> ik me dat goed herinner de plek waar ze vroeger stonden. Ze kunnen ook
> verwacht worden onder /usr/src/linux-{kernel-versie} of zoiets, mijn
> ervaring is wat roestig

Je bent me net voor ;).
Ik heb de "configure" file van die driver eens doorgekeken (ik heb de
versie van RaLink gebruikt,
http://www.ralinktech.com/ralink/Home/Support/Linux.html).

Daarin staat idd een regel:
LINUX_SRC=/usr/src/linux-$CUR_RELEASE

Gaat het compileren wel goed als je een symlink maakt van
/usr/src/linux-headers-{kernel-versie} naar
/usr/src/linux-{kernel-versie} ?

mvg,
      Guus