[linux] Ervaringen met pda's onder Linux?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Nov 11 07:35:57 CET 2008

Hoi,
ik heb nu twee jaar een Treo 650. Hij voldoet niet echt omdat ik
problemen heb met bluetooth, zowel wat betreft connectie met headsets
als de connectie met de PC.

Daar staat tegenover dat hij via de kabel perfect synct met de PC
(kpilot of jpilot) en, heel belangrijk, ik heb er een freeware ssh
client op waarmee ik een terminalvenster op al mijn PC's kan openen.

Ik overweeg een nieuwe pda, waarmee de bluetooth problemen moeten zijn
opgelost, maar ik even gemakkelijk moet kunnen syncen met liefst Kubuntu
en ook weer een ssh client kan installeren.

Ik zou heel blij zijn als jullie suggesties aandraagen voor pda's
waarmee dat allemaal mogelijk blijft.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693