[linux] Re: Ervaringen met pda's onder Linux?

Bas Grolleman bgrolleman op emendo-it.nl
Di Nov 11 11:06:16 CET 2008

>Ik heb even gekeken naar syncML, maar ik begrijp het nog niet zo goed.
>Vereist dat een derde partij zoals Google, of synct het meteen met
>bijvoorbeeld Korganizer en kab?

SyncML is een standaard protocol om te syncen, dat kan via een 3rd
party of via eigen tools (zoals bv Multisync, maar die werkt volgens
mij alleen met Evolution)

Ik weet niet of de jongens van KDE ondertussen syncml gefixed hebben,
staat al best een tijdje op hun lijstje voor Kitchensync

Via een 3rd party is vaak wel makkelijker, je kan ook kijken naar
Scheduleworld, die heeft volgens mij ook support voor kontact. (Moet
je even zoeken op de forums)