[linux] Re: Ervaringen met pda's onder Linux?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Nov 11 10:22:08 CET 2008

Bas Grolleman wrote:
> Puur PDA, ik heb nog een Palm T|X liggen, die kon perfect syncen over de
> wifi.
>
> Smartphone, pak een Nokia met Symbian 6 die ondersteunen allemaal SyncML,
> via GPRS is dat het makelijkst, via BT kan ook maar is meer werk.
> (Als je je PDA vooral als "lees" optie wilt inzitten dan is de 6120 erg goed
> en goedkoop, maar als je ssh wilt dan zou ik bij de E61, E71 serie kijken
> met vol toetsenbord)
> En ja, Putty is beschikbaar voor Symbian 6.0, dus ssh is mogelijk

Ik heb even gekeken naar syncML, maar ik begrijp het nog niet zo goed.
Vereist dat een derde partij zoals Google, of synct het meteen met
bijvoorbeeld Korganizer en kab?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693