[linux] Re: signed berichten

Mark mark op voidzero.net
Di Sep 16 14:14:51 CEST 2008

On Tuesday 16 September 2008 11:44:29 Caspar Maessen wrote:
> Dat lijkt me interessant. En bijv. ook hoe ontvangers van mijn berichten en
> gebruikmakend van outlook (-express) hiermee om moeten gaan

m.b.t. outlook mag je me zowieso wel wat clues geven :-) Ik moet in outlook
deze mails altijd skippen!

Ik gebruik een scala aan clients maar de meeste doen het wel... mutt als
liefste, kmail, thunderbird, outlook dus, en dan nog flexmail op m'n ppc.

Overigens is het niet voor iedereen interessant om in mailing lists gesignde
mail te lezen, want ik kende je nog niet, en dus heeft signing voor mij geen
enkele meerwaarde. Het enige stapje hoger dan anonimiteit is voor mij dat je
je naam post, mét key, maar voor mij kan je nog steeds iedereen zijn. Eerlijk
gezegd vind ik het een beetje te annoying. Als ik echt twijfel aan de
authenticiteit hoor je van me, stuur me dán maar een gesignde mail, maar goed
dit zijn slechts mijn €0,02  ;-)

-Mark