[linux] Re: Vraagje over hotplug en usbmgr

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Sep 28 22:28:07 CEST 2008

Op 14-09-2008 om 18:10 schreef Hans Rood:

> Ik zou me daar niet druk om maken.
> usbmgr en hotplug staan inderdaad nog in de spec (1.101.7) met een
> weight van 1!
>
> In de LPI-bijbel (LPI LINUX certification in a nutshell) vind je één
> zinnetje: " Modularized USB drivers are loaded by the
> generic /sbin/hotplug support in the kernel.
> De uitstekende, gratis, tutorials van IBM voegen daar alleen nog aan toe
> dat de configuratiefiles van hotplug en usbmgr in /etc  staan en dat
> usbmgr nóg ouder is dan hotplu.Belangrijker is udev maar dat lijkt me
> veel te gecompliceerd voor spec 1.101.7. Dat vind je in het
> [...]

Tijdens T-DOSE, zaterdag 25 en zondag 26 oktober in Eindhoven,
worden er LPI examens afgenomen (voor een gereduceerde prijs [1] )

Op http://www.t-dose.org/t-dose/schedule staat een
link naar de voorregistratie ( Pre-registration )

Doe er je voordeel mee.

Cheers
Geert Stappers

[1] Voor alle duidelijkheid:
    De prijs van een examen, zegt niets over de waarde van het certificaat.