[linux] kruising tussen een webbrowser en een script taal

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Aug 7 14:24:30 CEST 2009

Hoi,

De "uitdaging" die mij te wachten staat,
is een hele reeks webbased aparaten te herconfiguren.

Dat kan ik doen met de hand en een webbrowser als gereedschap.
Bij nummer vier zal de strijd tegen de verveling wel gestart zijn.

Een andere insteek is het te scripten met iets als libcurl. Na vier uur
zal er de vraag zijn "Hoe ver zou ik zijn als ik al gestart was?"

Nu ben ik benieuwd wat er aan mogelijkheden tussen in is.

Zijn er jullie kruisingen bekent tussen webbrowsers en scripttalen?
Zoals een klauwhamer een kruising tussen hamer en koevoet is.

Ideaal zou zijn een webbrowser zijn die een opnamemogelijkheid heeft,
waarbij iets  genereert wordt wat weer afspeelbaar is.

Dus zoiets als 'autoexpect' en 'expect'

Cheers
Geert Stappers