[linux] Re: kruising tussen een webbrowser en een script taal

Andre Hebben andre.hebben op zenesys.nl
Vr Aug 7 16:16:13 CEST 2009

Heb je Firefox i.c.m. met de addon Selenium IDE als geprobeerd?
Dat is een opname recorder voor gebruikers acties binnen een browser.
Gewoon op record drukken, acties uitvoeren die je doet op de website en
klaar.
Bij volgende site url wijzigen en op de play drukken.

Via de record kunnen de meeste acties worden opgenomen. Maar
soms moet je wat wachttijden inbouwen omdat Selenium te snel reageert
als de browser nog aant laden is.

Andre Hebben