[linux] Re: een nieuwe computer

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Vr Jan 2 09:52:43 CET 2009

h-knibbe wrote:
> Beste Linux gebruikers,
>
> Ik daai al jaren Suse en ben aan een nieuwe laptop toe.
>
> Ik wil er de nieuwste Suse op draaien en er de volgende dingen op doen;
> .

Ik ben doorgaans erg tevreden met de Medion laptops van de Aldi.
Alleen is het dan even zoeken welke distributie optimaal werkt. Dat
is in mijn geval Kubuntu 8.10. Het enige dat problemen oplevert
is Kpilot voor de communicatie met mijn Treo. Jpilot werkt overigens
wel.

Dat hele PDA/GSM sync/gebeuren is  trouwens een zwakke plek in Linux,
ongeacht de distributie. Ik houd mijn hart vast voor de dag waarop
mijn Treo het begeeft...

Paai

(en een zalig nieuwjaar allemaal)