[linux] Re: Xen advies gevraagd

Zo Jan 4 12:03:11 CET 2009

On Sun, Jan 04, 2009 at 10:14:36AM +0100, paai wrote:
> Niettemin: het feit ligt er. "Koop dan andere hardware" is alleen
> maar je kop in het zand steken voor zeer re'eele problemen.

Ik ben dat niet met je eens.

Je kiest allereerst een OS. Daarna koop je de bijbehorende hardware.
Niet andersom. Als je dta wel doet, prima, maar dan mag je terecht
verwachten dat je wat beesten op de weg tegen zult komen.

linux loopt helemaal niet zo achter op hardware-gebied. De problemen die
jij tegenkomt, zijn met name in de niche markt en laat ik nu pas nog
gehoord hebben dat de GSM van $COLLEGA gewoon gesyn'ct wordt onder
linux..... (E71).

Waar ik altijd verbaasd over ben is dat je voor elk stuk hardware onder
een ander OS stapels CDs, drivers etc nodig hebt. Nooit opgevallen dat
je dat, met fatsoenlijke linux hardware eigenlijk nooit hebt?

--
http://www.linux-it.nl