[linux] Re: Synchniseren en alles wat daar bij komt kijken

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Zo Jan 4 19:45:47 CET 2009

Geert Stappers wrote:

> Mijn boodschap is dan ook:
>
>   Als je verwacht dat synchroniseren niet meer is dan een kopieerslag,
>   dan heb je het niet begrepen
>   of op zijn minst weinig voorstellingsvermogen.
>

> Cheers
> Geert Stappers
>
> Voetnoot [0]:
>  Erg grappig dat er de verwachting is dat aparatuur op 'n plek invloed
>  heeft wat aparatuur op een andere plek aan data zo willen uitwisselen.
>  Misschien ook wel heel triest.

Z**k niet. Als ik alles wilde begrijpen wat er op een PC gebeurde was ik wel
informatica gaan studeren.

Als er hier iets triest is, is het de houding van sommige mensen die
absoluut
geen kritiek op hun favoriete OS kunnen velen en daardoor blind blijven
voor
de zeer re"eele problemen die er nog zijn.

Intussen troost ik me met de gedachte dat Linux nog steeds verbeterd wordt
dankzij de mensen die hun kritiek /wel/ durven te uiten. Zo ben ik nu bezig
foutmeldingen uit te wisselen met de auteur van kpilot, en ik hoop en
verwacht
dat mijn huidige probleem met het syncen van m'n Treo op Kubuntu 8.10
over een paar dagen uit de wereld zal zijn.

paai