[linux] Re: Synchniseren en alles wat daar bij komt kijken

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Ma Jan 5 12:44:56 CET 2009

Op 4 januari 2009 19:45 heeft paai <J.J.Paijmans op uvt.nl> het volgende
geschreven:

[...]
> Intussen troost ik me met de gedachte dat Linux nog steeds verbeterd wordt
> dankzij de mensen die hun kritiek /wel/ durven te uiten. Zo ben ik nu bezig
> foutmeldingen uit te wisselen met de auteur van kpilot, en ik hoop en
> verwacht dat mijn huidige probleem met het syncen van m'n Treo op Kubuntu
> 8.10 over een paar dagen uit de wereld zal zijn.

Hoi Paai, eerlijk gezegd verrast het me wel een beetje dat je nog
steeds met dit probleem zit; er staat me iets van bij dat je dit
enkele jaren geleden ook in een ncol.*-groep had gepost.

Ik heb het nog even snel nagekeken, zo te zien kent opensync ook een
palm-plugin [1], dus op zich zou het met kitchensync ook wel moeten
(kunnen) werken...

Welk model Treo was het ook al weer?

[1]
http://en.opensuse.org/OpenSync/palm-sync