[linux] Re: Synchniseren en alles wat daar bij komt kijken

Zo Jan 4 23:08:22 CET 2009

On Sun, Jan 04, 2009 at 03:43:44PM +0100, Geert Stappers wrote:
> Kitchensync is een laag over opensync.

klopt. kitsnesync is datn ook een stukje software dat, samen met de
opensync stuff heel veel verschillende manieren kent van syncen.

>  Waar komt het ene uiteinde van de brug en waar het waar het andere uiteinde?
>  Wat moet er aan data overheen?
>  En in welke richting?
>  Wat te doen bij overlappingen?

proberen? google? man-pages?

>   Als je verwacht dat synchroniseren niet meer is dan een kopieerslag,
>   dan heb je het niet begrepen
>   of op zijn minst weinig voorstellingsvermogen.

ik weet niet voor wie deze opmerking is, maar ik *denk* dat de toon niet
echt geschikt is voor de mailing list hier, en dat zeg ik dan maar even
met mijn moderator-hoedje op.

Roeland

--
http://www.linux-it.nl