[linux] Re: Harde schijf laptop wel zichtbaar, maar niet toegankelijk.

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Wo Jan 7 17:55:23 CET 2009

Dit klinkt zinnig - e.e.a. zal ik vanavond of morgen uitproberen. Ik
zal hier laten weten wat er uit komt...
Groet, dank, Bas.
Op 7 januari 2009 17:12 heeft Udo van den Heuvel <udovdh op xs4all.nl>
het volgende geschreven:

--
Viaconsensus