[linux] Re: Synchniseren en alles wat daar bij komt kijken

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Zo Jan 11 17:37:49 CET 2009

Geert Stappers wrote:

> Daar wordt ook over Kpilot gesproken.
>
> Nu had ik hier gelezen dat er voor de original poster foutmeldingen
> uit Kpilot komen en dat er contact is met "upstream".
>
> Maar hoe is dat afgelopen?
> .

We zijn nog bezig... eerst klopte het debian package niet, toen was de
source op
de verkeerde server, toen... toen... toen... Op dit ogenblik heb ik kpilot
waarschijnlijk goed gecompileerd, en nu gooit Akonadi weer roet in het eten.
Gelukkig is Jason Kaspar erg behulpzaam.

En ik was juist op Ubuntu overgestapt wegens het gemak van apt/get.

Als het gelukt is laat ik het wel weten,

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693