[linux] Re: Synchniseren en alles wat daar bij komt kijken

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Jan 11 21:57:30 CET 2009

Op 20090111 om 17:37 schreef paai:

> We zijn nog bezig... eerst klopte het debian package niet, toen was de
> source op
> de verkeerde server, toen... toen... toen... Op dit ogenblik heb ik kpilot
> waarschijnlijk goed gecompileerd, en nu gooit Akonadi weer roet in het eten.
> Gelukkig is Jason Kaspar erg behulpzaam.
>
> En ik was juist op Ubuntu overgestapt wegens het gemak van apt/get.

Dan zul je waarschijnlijk ook

   apt-get source kpilot

en

   apt-get build-dep kpilot

gebruikt hebben. Mocht daar iemand de RPM variant van kennen,
dan hou ik mij aanbevolen.

> Als het gelukt is laat ik het wel weten,

Prima. Wat mij betreft wordt er ook gemeld als het niet lukt.
(eigenlijk vind ik de weg naar de oplossing interresanter,
 dan de oplossing zelf.)

Cheers
Geert Stappers