[linux] Re: Weet iemand waarom google earth het bij mij niet meer doet?

Di Jan 13 23:44:21 CET 2009

joop gerritse wrote:

> Zou kunnen, inderdaad. De grafische kaart cum drivers wordt de eerstvolgende
> verdachte. Bedankt!

Er zijn ook wat issues bekend met Google Earth zelf. Met een beetje
zoeken zie je dat het niet allemaal koek en ei is.

Hugo.

- --
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc