[linux] Re: Weet iemand waarom google earth het bij mij niet meer doet?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Jan 15 21:44:02 CET 2009

On Tuesday 13 January 2009 23:44:21 Hugo van der Kooij wrote:
> [...]
[...]
> Er zijn ook wat issues bekend met Google Earth zelf. Met een beetje
> zoeken zie je dat het niet allemaal koek en ei is.

Ik heb onlangs Slack 12.2 (behoorlijk recent) gedownload, en op een Virtual
Box gezet. Ik neem aan dat er dan ook recente drivers bij zitten. En daarna
heb ik ook de nieuwste versie van Google Earth gedownload en gedraaid op die
VBox. Zelfde resultaat!

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11