[linux] internet in de trein...

paai J.J.Paijmans op uvt.nl
Wo Jan 14 14:48:29 CET 2009

Zag net dat er vanaf volgend jaar internet in de trein zou
komen, en ik vroeg me af hoe ze dat zouden gaan regelen en
of dat vervolgens ook voor Linux zou gaan werken.
God weet gaan ze er dongels voor verkopen die alleen onder
Windows ge"installeerd kunnen worden...

Overigens, die Vodafoon- en KPN-dongels voor internet, lopen
die onder Linux? Of is dat nooit geprobeerd?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693