[linux] Re: Harde schijf laptop nu zichtbaar en ook toegankelijk.

Jan Gnodde info op gnodde.com
Wo Jan 14 21:00:07 CET 2009

Op Wednesday 14 January 2009 21:01:45 schreef Hugo van der Kooij:

> Mengen van dit soort zaken lijkt me een script schrijven voor een
> rampenfilm. Je weet dat het eens fout gaat maar nog niet hoe fout en
> wie/wat er zal sneuvelen.

En waar baseer je dit op? Naast mijn ervaring, dat het prima kan, is op de
door mij aangehaalde site ook de volgende zin te lezen:
"Memory is designed to be backward-compatible, so generally speaking, you can
safely add faster memory to a computer that was designed to run slower
memory. However, your system will operate at the speed of the slowest module
or system component (the "lowest common denominator" effect)."
En woorden van soortgelijke strekking zijn via google erg veel te vinden.
Meningen als de jouwe kom ik echter weinig tegen.

Jan.