[linux] Re: Hoe de internetconnectie 'eth0' te activeren?

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Vr Jan 16 16:56:53 CET 2009

Beste allemaal
Een woord van dank voor al het meedenken tot nu toe. Nu ga ik weg voor
een afspraak vanavond/ morgen. Later dit weekeinde hervat ik het
programmeerwerk - dan hoop ik er uit te kunnen komen mede aan  de hand
van jullie adviezen/ ideeën van het afgelopen uur.

Alvast bedankt en tot gauw.

Bas.

Op 16 januari 2009 16:49 heeft paai <J.J.Paijmans op uvt.nl> het volgende
geschreven:

--
Viaconsensus