[linux] Re: Weet iemand waarom google earth het bij mij niet meer doet?

Vr Jan 16 23:55:54 CET 2009

joop gerritse wrote:

> Nog een dus...
>
> Ik heb het nu ook geprobeerd op een VM met Debian 40R3 (niet zo heel recent,
> d8 ik)... en daar doet-ie het wel. Althans hij crasht niet, maar is wel heel
> traag! Dus het is niet de videokaart, althans, ik neem aan dat de VBox toch
> wel gewoon de echte videokaart gebruikt...

Google earth onder Linux heeft wat speciale zaken nodig. Start het eens
vanuit een xterm en kijk eens waar over geklaagd wordt.

Hier (Fedora 9) werkt het ongelofelijk traag. Het vreet 1 core volledig
op aan CPU tijd. En is niet echt werkbaar als je weather info aan hebt
staan.

Ik heb in het verleden wat zaken gezien over OpenGL en andere dingen die
je moet aanpassen in je X server om de boel vlotter te laten lopen.

Hugo.

- --
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc