[linux] Re: Fritz!Box, XS4ALL en pptp-verbinding.

Zo Jan 18 11:37:26 CET 2009

On Sun, Jan 18, 2009 at 11:32:16AM +0100, Udo van den Heuvel wrote:
> Wat is nu dan de meest optimale oplossing om `de internet interface`
> (ppp0 hier) op de firewall doos (linux dus) te krijgen?

op mijn spullen zitten eth interfaces die gewoon internet kaal praten.
Geen node/nutteloze vertaalslagen.

maw:

ATM --> modem/router -- eth

die tunnels gebruik je nog als je gebruik maakt van bijvoorbeeld de
oude bekende speedtouch home. (die onbetrouwbare rotzooi)

Ik ken jouw setup natuurlijk niet maar wellicht is een ritje naar de
tekentafel iets..?

--
http://www.linux-it.nl