[linux] Re: publieke omroep/ silverlight

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Vr Jan 23 23:13:54 CET 2009

Ad van den Broek wrote:
> [...]
>
> De "uitvinder" ervan is
> Roeland Stekelenburg, Hoofd Innovatie van de NOS
> http://www.stekelblog.nl/
> http://www.linkedin.com/in/stekel
> En email: roeland.stekelenburg op nos.nl.

Ad bedankt voor de info,

[nog een poging zonder enigmail bugs]

Ik heb een post gedaan op het forum:
http://testlab.omroep.nl/2008/10/30/playertest/

Hiernaast heb ik een email gestuurd naar Roeland Stekelenburg zie
hiervoor de bijlagen in deze email.

Graag eventuele reacties verzamelen over dit onderwerp, dan kan ik
deze eventueel gebruiken voor verdere acties.

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong