[linux] Re: een nieuwe computer

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Jan 24 00:15:20 CET 2009

> let's cut the chase: koop een duo-core laptop. Paar GB memory er in. 32 Bits
> versie er op knallen. Als je geen losse SD-achtige cardreader wil
> gebruiken, zoek dan een die dan de boel via USB heeft lopen.
>
> Video card: matter of taste. Intel, ATI of Nvidia. Mijn voorkeur is het
> laatste. ATI heeft werkelijk waar jaren lang er voor gezorgd dat rennies
> niet helpen en wrijven ook niet. Intel is niet bijster snel als hje ook
> nog leuke compiz/fusion dingen wil doen.
>
> Windows zal je er meerstal wel bij krijgen. Dat is er af voordat het
> [...]

Ja, toen had ik de uitdaging om niet te fel te reageren.

Laat ik me inderdaad niet te kwaad maken.

Met geld wat jij betaalt voor die Microsoft licentie, wordt de
reclame tekst "Hardwarefabrikant raadt Windows Vista Business aan"
betaalt. Je koopt er dus lange-termijn-ellende mee.

Hoe een wurgslang zijn prooi "omarmt" is niet zo bekend.
Wel bekend is dat de wurgslang aanknijpt,
op de momenten dat zijn prooi uitademt...

Doe a.u.b. niet te luchtig over een licentie die je _niet_ wilt hebben.

Geert Stappers
- --
Toen ze de communisten kwamen halen heb ik niets gezegd.
Ik was geen communist.
Toen ze de vakbondsleden kwamen halen heb ik niets gezegd.
Ik was geen vakbondslid.
Toen ze de joden kwamen halen heb ik niets gezegd.
Ik was geen jood.
Toen ze de katholieken kwamen halen heb ik niets gezegd.
Ik was geen katholiek.
Toen kwamen ze mij halen en er was niemand meer om iets te zeggen.
                                               -- Martin NiemÃller