[linux] Re: een nieuwe computer

Za Jan 24 13:08:32 CET 2009

On Sat, Jan 24, 2009 at 12:15:20AM +0100, Geert Stappers wrote:
> Met geld wat jij betaalt voor die Microsoft licentie, wordt de
> reclame tekst "Hardwarefabrikant raadt Windows Vista Business aan"
> betaalt. Je koopt er dus lange-termijn-ellende mee.

tenzij je het direct wegtieft. Mijn windows versies zien ik *nooit* want
ik installeer het al niet.

> Doe a.u.b. niet te luchtig over een licentie die je _niet_ wilt hebben.

weet je nog dat ik een Fujitsu Siemens laptop gekocht heb en een hele
langdradige wisselingvan mails en brieven heb gehad....?

itendelijk kon ik het geld vor de license terug krijgen. Zo'n 90 euro.
Alleen moest ik de laptop dan even naar duitsland opsturen....

Ik heb het wel gezien. Mijn tijd is meer waard dan 90 euro. Turlijk
rpobeer ik het wel maar als ik een systeem koop en het zit er toevallig
bij en het kan niet anders... nou ja so be it.

Idealisme is geweldig maar 't moet niet ten koste gaan van alles.

Waar ik nu gedetacheerd ben, wordt ook windows gebruikt, met soms de
elende van dien. Niet mijn probleem. Soms is windows makkelijk voor een
bepaalde taak, meestal is linux handiger (voor mij).

Ik probeer te kiezen wat voor mij het handigst is en het makkelijkst.

Roeland

--
http://www.linux-it.nl