[linux] Re: een nieuwe computer

Vr Jan 30 20:53:36 CET 2009

On Sat, Jan 24, 2009 at 01:37:40PM +0100, Geert Stappers wrote:

> op korte termijn

voor mij niet hoor. voor projecten kopen we spullen die supported zijn,
dat sis het probleem niet. voor laptops enzo heb je de komende 3 jaar
wel weer plezier. da's niete xact korte termijn.

Die < 100 euro die ik terug zou krijgen heeft me aan minimaal een uur of
6 gekost en dan is het nog niet uitgevoerd. mijn uurtarief.... vul maar
in. ik heb echt wat beters te doen......

--
http://www.linux-it.nl