[linux] Re: IRC kanaal #NLLGG (en linkedin)

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Ma Jul 6 09:53:17 CEST 2009

Beste Peter,

Het ontgaat me een beetje waarom er naast het bestaande adres
(linux op lists.nllgg.nl) nog weer aparte communicatiekanalen moeten worden
opgezet.

Eerlijk gezegd, ontgaat het me ook hoe ik aan #NLLGG zou kunnen deelnemen.

Waar staat OFCT voor, en wat is irc?

Kan het voor mij, de niet onintelligente, maar toch altijd slecht
geinformeerde leek op computergebied, interessant zijn om aan dit
nieuwe "kanaal" deel te nemen?

Mvrgr,

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl