[linux] Re: IRC kanaal #NLLGG (en linkedin)

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Ma Jul 6 23:07:11 CEST 2009

Casper,

Casper Gielen schreef:

> Nou, om precies te zijn is de username al geregistreerd. Ik ben van plan er af en toe NLLGG
> gerelateerd nieuws te posten. Als iemand denk dat hij een goede manier weet om dat kanaal te
> gebruiken hoor ik het graag.

Twitteren is voor mij iets geheel nieuws, dus ik weet niet direct wat we
ermee kunnen doen. Het is geloof ik meer informatie op korte termijn,
dus kan je aankondigingen erop kwijt. Dit jaar organiseren we helaas
geen Software Freedom Day, maar dat soort bewerkelijke zaken zou
natuurlijk kunnen (je schijnt er revoluties mee te kunnen organiseren).

Peter