[linux] Re: IRC kanaal #NLLGG (en linkedin)

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Ma Jul 6 23:35:00 CEST 2009

Robert,

Robert M. Stockmann schreef:

> dat valt reuze mee als een aantal operators de logfunctie in z'n
> irc client heeft meelopen.
Dank voor de info. Voorlopig gaan we nog niet loggen, al mag murf van
mij van alles en nog wat uit de kast halen.

> Ja wie is Twitter dan ? een lieve canarie? of a grote boze eagle
> in canarie vermomming?

Iets dat erg hip is en erg korte termijn. Maar misschien werkt het. Ik
voel me er minder toe aangetrokken vanwege de hijgerigheid die ik steeds
tegenkom als mensen er iets over schrijven en het volkomen hebrek aan
(gevoel voor) privacy:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Twitter
http://www.frankwatching.com/archive/2009/06/04/hoe-gebruik-je-twitter-dos-and-donts/
> Vr.gr.