[linux] Re: screen detach/attach voor X window system

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Do Jul 16 11:02:06 CEST 2009

Ik gebruik NX al jaren, en ben er dol enthousiast over. Maar wat jij
geloof ik wilt, is een bestaande sessie ergens anders oppikken. Dat
heeft wat voeten in de aarde, met name het wijzigen van
/usr/NX/etc/server.cfg. Ik heb het ooit geprobeerd, maar de 'geshadowde'
sessie liep een stuk stroever dan de gewone nieuwe sessies. YMMV, en als
je het wel naar tevredenheid aan de praat krijgt houd ik me aanbevolen
voor tips.

Paai