[linux] Re: Belasting

Robert Best robert.w.best op gmail.com
Wo Jun 3 12:28:02 CEST 2009

Het is gelukt aangifte te doen onder Linux vanuit Portugal.
Eerst met het Windows prg onder WINE de aangifte invullen, verzenden kan
niet.
Dan de data file *.CAD copiëren naar Documents/belastingdienst.nl, inlezen
in het Linux prg en verzenden.
Omslachtig maar zonder blind scrollen of zo.

Nog geen antwoord uit Heerlen.

Robert