[linux] Re: vraagje over KDE

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Za Jun 13 22:52:36 CEST 2009

Beste Joop

Dit soort dingen heb ik ook enkele keren meegemaakt - bij KDE 4 in
ieder geval. Maar de afgelopen maanden lijken het probleem en een
aantal andere dingen zich 'vanzelf'  te hebben opgelost. Dat heb ik
als volgt aangepakt:
* Unix terminal aanzetten
* sudo mc  (mc = midnight commander)
* Ga links staan op .kde
* Druk F6 in en geef .kde een andere naam: bijv. .kde.oud
* Onmiddelijk daarna Midnight Commander en de terminal uit zetten.
* Dan meteen de hele PC herstarten.
* Je krijgt dan een frisse, nieuwe KDE.
* Als je dat een paar keer doet, verdwijne die gekke details vanzelf.

Tot zover voor voor nu. Vriendelijke groe,t

Bas.

--
Viaconsensus