[linux] Hoe log je binnengekomen mail?

Wo Jun 24 07:28:57 CEST 2009

Het gebeurt me (zoals jullie hebben kunnen merken) dat er post bij me
binnenkomt, waarvan ik niet opmerk dat die binnengekomen is. Een aantal haren
terug, toen ik nog sendmail en procmail gebruikte, werd alles dat binnenkwam
gelogd. Ik heb gezocht naar de log-opties van kmail, maar daar niet meer
gevonden dan een filter-log-viewer. Wat zijn de mogelijkheden om met kmail
een log te zien van alle binnengekomen mail (met bv, een melding van zender
en subject van al het binnengekomene)?
bvd
--
Julien Michielsen