[linux] internet provider en linux

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Ma Jun 29 17:04:28 CEST 2009

> Hallo allemaal,
>
> Kan iemand mij helpen.
>
> Welke internet provider is snel, niet al te duur en kan onder linux werken? Mijn duur abonnement loopt 28 juli af en ik moet een nieuwe provider zoeken.
>
> Heb gehoord dat niet alle met linux te benaderen zijn.
>
> Ik wil me dan helemaal op Linux richten. Moeilijk of niet. Ik ga het proberen, want VISTA is ergerlijk.
>
> Alvast mijn dank

Beste Rudolf,

Ik zal je helpen, eerst even wat puntjes, je het een mail gebruik
(replyed) voor je vraag in een bestaand discussie met een ander
onderwerp (thread hijacking). Daarom heb ik even een nieuw bericht voor
je gemaakt met je eigen onderwerp en op een op de nllgg linux lijst ipv
van de stamtafel lijst.

Op zich werken alle internet providers met Linux dat het niet zo werken
is ongegronde misleiding. Er zijn echter wel een aantal providers die
betere support hebben en de linux community een knip oog geven.

Dit zijn:

http://www.xs4all.nl/
http://www.tweakdsl.nl/

Hiernaast heb ik persoonlijk een sterke voorkeur voor ADSL2+ via het
BBNET netwerk voor stabiliteit en onafhankelijkheid van apparatuur.

Mocht je vragen hebben neem gerust contact op, ik lever ook linux support.

Met vriendelijke groet,

Jelle