[linux] Re: belasting...

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Mrt 1 18:37:50 CET 2009

On Sunday 01 March 2009 17:29:35 Roeland Th. Jansen wrote:

> ik weet het niet zeker (meer) maar volgens mij is het zo dat zodra je
> een keer de zaak electronisch gedaan hebt, niet meer de papieren versie
> kunt invullen.

Nou, ik weet het niet zeker, ik woon tegenwoordig in het buitenland. Maar het
lijkt me sterk. Je levert gewoon de papieren versie in. Er staat nergens in
de wet (althans voorzover ik weet) dat dat niet mag. Er staat alleen maar in
dat je aangifte moet doen. En uiteraard, als genoeg mensen weer op papier
aangifte gaan doen omdat ze zich niet willen laten verplichten tot het
aanschaffen van Windhoos (en ik kan me niet voorstellen dat dat wettelijk
verplicht is, of gaat worden) dan heeft de belastingdienst een probleem. Niet
wij.

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11