[linux] Re: Wie kent www.mozilla.nl?

Bram Woort bram2488 op quicknet.nl
Ma Mrt 2 08:45:54 CET 2009

Op Monday 02 March 2009 01:14:56 schreef hans rood:
> De url http:www.mozilla.nl wordt omgeleid naar
> www.mozillaforum.nl/forum. Op die site bevindt zich dikwijls een
> Google-ad met onderstaande tekst.
>

>         Downloaden Deze Browser
>         Downloaden nu de nieuwe versie 2009 Gegarandeerde downloaden
>         shareware-ne.com/fire
>

> Als je daar intrapt vragen ze poeslief of je het ontwikkelteam zou
> willen helpen door een sms-je te sturen naar 7222, Uiteindelijk ben je
> Eur 4,50 kwijt en dan krijg je een onbruikbare nutteloze code.
> Oplichters dus.

> [...]

Inderdaad erg jammer dat er zo een google-add staat op een forum voor mozilla.
Dit is niet echt goed voor het imago van de OSS-gemeenschap.
Hoewel hiermee de wereld niet vergaat .

Verder zou ik niet weten of je hier verder nog iets aan kunt doen, bij mij
gingen er al bellen rinkelen toen ik downloadsoftware moest downloaden, om de
mozilla browser te kunnen downloaden.... juist...
Je hebt inmiddels de webmaster al gemaild.

Bram Woort

--
Running @ openSUSE 11.0 KDE

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.